Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.malta-festival.pl Fundacja Malta

Regulamin Sklepu Internetowego www.malta-festival.pl Fundacja Malta określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży art. przemysłowych za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.malta-festival.pl Fundacja Malta

WARUNKI OGÓLNE:

Ø  Właścicielem Sklepu Internetowego www.malta-festival.pl jest firma:

Fundacja Malta
ul. Św. Marcin 80/82, pok. 217
61-809 Poznań
tel. 61-64-65-287
fax. 61-64-65-284
e-mail: sklepik@malta-festival.pl
NIP:  778-14-06-165
Regon: 634446340

Ø  Zamówienia można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem www.malta-festival.pl w zakładce „Sklep”

Ø  Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.malta-festival.pl jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.

Ø  Zamówienia są przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00-17.00 przez cały rok z wyłączeniem świąt i przerw, o których będziemy informować na stronie www.malta-festival.pl w zakładce Sklep > Aktualności.

Ø  Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. W okresie wakacyjnym godzina ta może ulec zmianie o czym będziemy informować na stronie www.malta-festival.pl w zakładce Sklep > Aktualności.

Ø  Ceny w Sklepie Internetowym www.malta-festival.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru, na który wprowadzona jest błędna cena przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany, a zamówienie zostanie anulowane.

Ø  Sklep www.malta-festival.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru o czym klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.

Ø  W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

Ø  Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) uprasza się o wcześniejsze przesłanie faksem upoważnienia do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy na numer faksu: 61-64-65-284 lub e-mail: sklepik@malta-festival.pl

Ø  Zamówienia głównie realizowane są na terytorium Polski. Zamówienia poza granicami Polski realizowane są tylko po wcześniejszym uzgodnieniu między stronami kosztów przesyłki. tel. 61-64-65-287 fax. 61-64-65-284 e-mail: sklepik@malta-festival.pl

Ø  Nie są przyjmowane zwroty wysyłane na koszt Firmy: Fundacja Malta, chyba, że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

 

WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY:

Ø  Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest wysłanie maila z zamówieniem na adres: sklepik@malta-festival.pl (podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia).

Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane.

Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Ø  Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu - zamówienie takie może zostać anulowane. Zamawiający zostanie o tym fakcie poinformowany.

Ø  Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, w zależności od miejsca wysłania towaru oraz decyzji klienta odnośnie dostawcy przesyłki.

Ø  Dla przedmiotów wysyłanych za pomocą kuriera lub poczty: istnieje wyłącznie możliwość płatności przelewem, towar jest wysyłany w momencie wpływu środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia wraz z doliczoną kwotą za przesyłkę.

Ø  Dla przedmiotów, gdzie odbiór jest osobisty: istnieje wyłącznie możliwość płatności gotówką w siedzibie Właściciela sklepu

Ø  Procedura składania zamówienia:

Zamówienie składa się mailowo na adres sklepik@malta-festival.pl (automatyczne przekierowanie po kliknięciu w button widoczny na stronie sklepu: „Złóż zamówienie”) wpisując w temacie maila „Zamówienie…..(nazwę przedmiotu, bądź nazwy przedmiotów)” i podając w treści maila:

- nazwę przedmiotu/nazwy przedmiotów, ilość zamawianych sztuk, i w zależności od rodzaju zamawianego przedmiotu również jego rozmiar

- imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy (jeśli inny niż zamieszkania), telefon kontaktowy, mail

- w przypadku, gdy chcą Państwo otrzymać fakturę VAT również dane do faktury (nazwa Firmy, adres, NIP)

- sposób dostawy towaru: przesyłka kurierska, paczka pocztowa priorytetowa, paczka pocztowa zwykła, odbiór osobisty

Ø  Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail w formie odpowiedzi z listą zakupionych towarów, ich wartością i kosztami przesyłki, będącą równoznacznie potwierdzeniem zamówienia.

Ø  Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.

 

WYSYŁKA

Ø  Obecnie paczki wysyłane są za pośrednictwem KURIERA TNT lub Poczty Polskiej.

 

ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE:

Ø  Istnieje możliwość odbioru osobistego w biurze Fundacji, w Poznaniu, ul. Św. Marcin 80/82.

Ø  Odbiór osobisty daje możliwość sprawdzenia i oględzin przed zakupem, co jednak wyłącza prawa klienta przysługujące mu przy zakupie wysyłkowym (Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Dziennik Ustaw nr 22 pozycja 271 o ochronie praw konsumentów "Umowa nie jest zawierana poza lokalem przedsiębiorstwa" oraz "Umowa nie jest zawierana na odległość").

 

ZWROTY

Ø  Informacje odnośnie zwrotu zamówionego towaru oraz treść druku i warunki odstąpienia od umowy zostały zamieszczone na stronie www.malta-festival.pl w zakładce Sklep>Odstąpienie od umowy